2.3.08

קול קורא לסטודנטים בנושא צדק חברתי

שלום רב,

אנו מזמינים אתכם להשתתף למפגש הראשון של קבוצת סטודנטים למען צדק חברתי, שיתקיים בתאריך 5.3.08 בשעה 17:00 בסמינר הקיבוצים. אתם מוזמנים להפיץ הלאה לחבריכם.

לפני שאתם נאנחים ואומרים לעצמכם: "הנה עוד יוזמה שלא יצא ממנה כלום", אנא קראו את המייל הזה בעיון:

בקרב הסטודנטים בארץ ישנם רבים שפועלים בשקט אך ללא לאות למען צדק חברתי, ומבקשים לגייס את חבריהם הסטודנטים למאבקים חברתיים-כלכליים של החברה הכללית. יחד עם זאת, בדרך כלל אנו רואים מאבקים סטודנטיאליים משמעותיים רק כאשר מדובר בנושאים של הסטודנטים עצמם.

כיו"ר כנס חיפה לאחריות חברתית, שמתקיים זו השנה השנייה באוניברסיטת חיפה, החלטתי לנסות – יחד עם סטודנטים למען צדק חברתי מאוניברסיטת חיפה ואגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה – לקדם מהלך שיביא לידי ביטוי דווקא את קולכם שלכם, הסטודנטים שרוצים ועושים אחרת.

אני מעוניינת לתת במה בכנס חיפה לכם, הסטודנטים למען צדק חברתי, בכדי שתציגו נייר עמדה שיוסכם על כמה שיותר קבוצות ואגודת של סטודנטים, ואשר יציג את תפיסתכם לגבי תפקידכם במאבקים למען חברה טובה ושוויונית יותר. נייר העמדה, שינוסח במשותף במפגשים שנקיים, יכיל גם תכנים מעשיים ליישום המצע. בכדי לסייע לכם לגבש את הרעיונות השונים שתעלו לכדי מסמך משותף ומעשי, יונחו המפגשים על ידי ועל ידי מנחה מקצועי. המסמך והרעיונות הם שלכם, אנחנו נהיה שם רק בכדי לסייע.

כנס חיפה השני לאחריות חברתית יתקיים בימים שלישי ורביעי, 9-8 באפריל, באוניברסיטת חיפה. אנו מבקשים לקיים 3 עד 4 מפגשים עד הכנס, על פי המתווה הבא:

· מפגש ראשון: תיאום ציפיות ועמדות ויצירת הסכמה על התהליך.
· מפגש שני: העלאת הצעות ראשוניות למסמך.
· מפגשים שלישי ו/או רביעי: דיונים על המסמך, סיכומים וחתימות.

המפגשים יתקיימו במכון הדמוקרטי בסמינר הקיבוצים בתל אביב, שמשתף איתנו פעולה והתנדב לארח את המפגשים.

בכנס עצמו יתקיים מושב, במסגרת מושבים מקבילים, שידון בסוגיה של סטודנטים וצדק חברתי, ובנוסף יוצג נייר העמדה במליאה (כלומר בפני כל הקהל של הכנס).

אנו מעוניינים לקיים מפגש ראשון במכון הדמוקרטי בסמינר הקיבוצים בתל אביב, בעוד כשבועיים עד שלושה.

לכן, אם אתם מעוניינים להיות שותפים למהלך זה, שעשוי להוביל לשינוי של ממש במקומם של הסטודנטים בחברה בישראל, אנא ענו לנו מייד.

אנא הודיעו במייל לכתובת socialres@univ.haifa.ac.il על רצונכם להצטרף ואנו נודיע למיילים שלכם במייל חוזר על מועד המפגשים.

עתיד החברה הישראלית מצוי בידיכם. בואו, הצטרפו ליוזמה!

בברכה חמה,

ד"ר עירית קינן

אוניברסיטת חיפה

יועצת הנשיא ויו"ר כנס חיפה לאחריות חברתית

ikeynan@univ.haifa.ac.il

Dr. Irit Keynan

University of Haifa

Advisor to the President

& Chair of the Haifa Conference for Social Responsibility
tel: 972-4-8240310

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני באמת רוצה לשלוח מילה קטנה לומר תודה לך על הנקודות פנטסטי שאתה כותב באתר זה. בדיקת זמן רב באינטרנט שלי יש בסוף כובדו עם רעיונות טובים מאוד להחליף עם חברים שלי. הייתי להביע שרבים מאיתנו המבקרים באתר בפועל ניחנו מאוד להתקיים בקהילה בולטת עם אנשים רבים כל כך יפה עם נקודות שימושי. אני מרגיש בר מזל באמת השתמשו האינטרנט שלך ומצפים רגעים כל כך הרבה יותר כיף לקרוא כאן. תודה רבה שוב על הרבה דברים.